کارشناس حوزه انرژی در گفت و گو با "پترو رویداد" مطرح کرد:
لزوم استفاده از روشهای نوین در ارائه خدمات اداری و پشتیبانی
تغییرات بنیادین و تاکتیکی در عرصه مدیریت ، خصوصا مدیریت توسعه صنعت پتروشیمی اقتضا می کند که ضمن اتکا به بایسته ها و قواعد ثابت در پیشبرد این روند، بر لوازم، ابزارها و روشهای نوین نیز در این عرصه متمرکز شویم.
به گزارش پترو رویداد، معاون پشتیبانی و خدمات اداری در شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس اظهار داشت: یکی از لوازم مدیریت پویا ، تغییر تگاه سنتی در قبال ارائه خدمات اداری و پشتیبانی و تبلور خلاقیتهای جدید در این عرصه است.
مهندس فرشاد شاهیاری ادامه داد: تغییرات بنیادین و تاکتیکی در عرصه مدیریت ، خصوصا مدیریت توسعه صنعت پتروشیمی اقتضا می کند که ضمن اتکا به بایسته ها و قواعد ثابت در پیشبرد این روند، بر لوازم، ابزارها و روشهای نوین نیز در این عرصه متمرکز شویم. نمی توان در اینجا از عنصر مهم خلاقیت و نوآوری غافل شد. نیازسنجی ومخاطب شناسی کارکنان، آشنایی با مجاری و ابزارهای نوین در ارائه خدمات اداری پایدار، مستمر و لازم به شرکتها و در نهایت، بازتعریف روند ارائه خدمات پشتیبانی و اداری بر اساس مولفه های ذکر شده، یک الزام محسوب می شود.
این کارشناس حوزه انرژی افزود: شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در دوره مدیریتی اخیر، این دغدغه را همواره مدنظر قرار داده و تلاش کرده نگاه کاربردی ، به روز و موثر در ارائه خدمات اداری و پشتیبانی را جایگزین نگاه سنتی و غیرانعطاف پذیر در این عرصه سازد. قطعا فراموش نکنیم که رضایتمندی کارکنان، محصول و نتیجه این روند خواهد بود. مسجل است که حصول رضایت کارکنان از خدمات اداری و پشتیبانی، یکی از شروط لازم جهت تبلور خروجی و نتیجه فعالیت یک شرکت و ایجاد ارتباط موثر میان آن و مخاطبان جامعه هدف است.